fyyy faaaaaan

Nu har jag fått min mens. Usch. Första gången nu sen Juli förra året..
Har blivit lurad två gånger nu den senaste månaden men nu verkar det vara "på G"
Jag har INTE saknat det...

Idag har vi varit inne och handlat i Växjö, först Willys sen gick jag in på CityGross ensam och köpte
kött. Och snus till Johan. Så nu har vi förhoppningsvis mat så vi klarar oss i nån vecka. Det blir så
dyrt att åka och handla flera gånger i veckan.. Innan var vi rätt duktiga på att veckohandla men nu
de senaste två månaderna har vi inte gjort det. Men nu blir det ändring igen. =)

inatt sov jag ynka 3 (TRE) timmar!! Sista gången jag tittade på klockan var den lite i fem. Och när jag
vaknade av pojkarna så var klockan åtta. Men konstigt nog är jag inte så trött idag ändå. Skönt det =)

Nu ska jag börja fixa med maten, vi ska grilla kotletter sen! Yummie!

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0