Gårdagen i bilder

Som jag igår skrev så åkte jag, Johan och barnen till Kärrasand igår. Bilutställning  ^^

Pontiacen och Lillasyster Kristina


Ronnie & Kent (far och son)


Theo och morbror Ronnie (kent i bakgrunden)




Kristina (och theo..=))


Prisutdelning!
Vinnarbilen - Chevrolet Bel Air (årsmodell kommer jag inte ihåg)



Tvåan - Volvo PV (årsmodell kommer jag inte ihåg)


Trean - Pontiac Firebird -75
Kents pärla =)
♥♥♥



Theo och Ronnie


Tack för en trevlig dag!
Ronnie har jag inte träffat sen han fyllde 20 den 19:e augusti -07!
Då var Theo nyfödd, så detta var ju nästan första gången Theo träffade Ronnie.
Han tyckte mycket om Ronnie, han lekte med honom jättemycket och pratade på =)



Kommentarer
Postat av: anna

tack :)



vad trevligt ni såg ut o haft de :)

gillar bilden med theo o ronnie i gungan hehe

2009-08-02 @ 10:40:18

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0