godkväll

Johan är just nu uppe och lägger Theo. Han har slagit sig idag på dagis (theo alltså...) och han har
ont i sin ena framtand.. Är det inte bättre imorgon så måste vi ringa tandläkaren och fråga vad man
ska göra. Inte kul om han tappar den och har ett hål där tills han får sin permanenta tand ju.
Det kan ju dröja ett par år tills dess..

Jag håller på att göra köttfärsfylld squash, med ris till. Johan har inte varit pigg idag så han har inte
ätit något. Jag har ätit ganska dåligt också, Theo fick mat innan men jag var inte så hungrirg då..
Så vi ska äta lite nu. Om Johan inte somnar.. Vilket inte skulle förvåna mig särskilt mycket! =)

Nähe, åter till allvaret. Tjohej!
.

Kommentarer
Postat av: Jannice

hehe :D

ja, jag längtar som FAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!! han är ju guden inom komedi :P



PUSSAR till dej

2009-08-25 @ 20:57:55
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/
Postat av: Anonym

sååååååååååååå :))

2009-08-25 @ 21:14:29

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0