halloj

Har precis dammsugit av nedervåningen. Ska ta övervåningen senare idag. Orkar inte just nu..
Ska upp och väcka Johan snart. Han behöver inte sovmorgon idag. Ja, alltså klockan är halv tio så
det är sovmorgon att kunna sova så länge egentligen, men sovmorgon för Johan är till 12. Eller nåt.
Han är ledig en vecka nu igen. Bra att det är just den veckan jag fyller år =) Tre dagar kvar!
Inte för att 22 är något att räkna dagarna till, att fylla år är bara jobbigt... Inte för att man blir äldre.
Men det känns som att ingen bryr sig ändå om att jag fyller år. Det känns som att hur mycket jag
försöker, så är jag ändå alltid lite mindre värd än alla andra.

Nej usch. Nu tappade jag bort mig helt. Kanske skriver senare..

Kommentarer
Postat av: anna

nämen sluta nu du. är de för att johan är en latfis? eller är de nått spec som hänt?

jag bryr mig att du fyller år. :)

2009-08-23 @ 11:03:33
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: anna

ahh men sånna dagar suger verkligen. skönt att du är gladare nu då :)

2009-08-23 @ 12:06:17
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: Jannice

jag bryr mej oxå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

du är värd asmycket för mej!!!!!!!!!!!!!!!!!

PUSSPUSSPUSS

2009-08-23 @ 12:23:28
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/
Postat av: Kristina

Storasyster, du är inte alls mindre värd än nån annan.. De finns hur många som bryr sig om dig. Speciellt jag, du är min förbild. Även om vi inte träffas så ofta. Du är en underbar mamma till två helt otroliga barn! De finns människor som är mkt mindre värda än dig ta hitler tex han är inte värd ett skit, eller våldtäksmän! Sluta upp med dina dumheter denna helgen som kommer kan jag kanske komma upp om de passar er? ÄLSKAR DIG !!! många kramar lillasyster kristina

2009-08-23 @ 13:13:05

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0