heeeeeeeeej

Har inte orkat skriva något på ett tag nu. Har inte haft så mycket intressanta saker att skriva om! =)
Jag, Johan och Eddie ska åka in och handla lite nu snart. Ska ju bjuda folk imorgon eftersom jag
fyller år... Vet inte vad vi ska göra ännu bara. Johans familj kommer vid fem, så vi ska bjuda på mat.

Johan är sjuk också. Typiskt. Han har ont i huvudet och feber. Men han är rätt pigg ändå. Annars
brukar ju killar vara nära döden när de är sjuka.. Åtminstone så tror de flesta det. Haha =)

Igår var jag och Eddie i Vislanda, drack kaffe på Ewas med Fia och Tanja. Trevligt =)
På kvällen åkte vi allihop hem till Jessica och David.

Nu har jag inte tid att skriva mer....

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0