hej hopp

Måste först och främst berätta om vilken rolig kväll jag hade igår! Jag kom till Anna och Mattias
vid sju, vi grillade och drack lite och stack ner till öltältet. Jag hade jätteskoj =) Träffade en massa
människor som jag inte sett på flera år, till exempel tre killar jag gick i samma klass på fordon med.
Dom hade jag inte sett sen studenten så det var kul att träffa dom! Kom hem runt tretiden.. Döööötrött!
Jag och Jennie & Rasmus GICK hem. hehe =)

Idag mår jag väl relativt bra, hade satans huvudvärk när jag vaknade imorse men den är borta nu.
Har varit en sväng på marknaden med Johan och barnen. Träffade Anna och Mattias där.
Nu har jag precis städat dubbelvagnen, det kommer en tjej och ska kolla på den nu snart.
Hoppas hon köper den!! Isåfall ska jag leta ny vagn... Kanske kan köpa vagn redan idag,
Johan ska till sin chef på grillfest senare så då kan jag ju fördriva tiden med att köpa vagn.. hehe =)

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0