hej hopp.

Idag har jag och barnen varit hos Fia och Johnny en runda. Skulle egentligen tagit med hennes
två skålar som jag lånade på dopet, plus två fribiljetter till High Chaparall. Men jag glömde
naturligtvis det. Höhö. Typiskt mig. Jag har lika dåligt minne som en guldfisk ibland...

Senare idag skulle vi kanske ut till Johans syster Jessica. Men inte för att umgås med dom,
för dom är nämligen i Kroatien. Nä, vi ska ut dit och köra Fiddy (?) Jennie (johans lillasyster)
och Rasmus passar huset och det är Rasmus som har fiddyn. Ogår hjälpte Johan dom att köra
ut den dit. Så vi ska troligtvis ut dit senare. Men jag kommer nog inte köra. Feg som jag är.
Vågar ju inte ens köra moppe... har aldrig gjort det. men däremot körde jag minicross när jag
var mindre. och fyrhjuling. Fast det gick ju sådär.. Körde runt en bil på en "skrotgård" och
lyckades träffa bilen. Tur att det var en skrotbil.. =)

Kommentarer
Postat av: anna

aha då ha jag visst lite o öva nu då. tro mattias kör hard eller very hard eller va de heter. kul o träna mot han hahaha.. jag o elias får ta o lira ett parti nästa vecka när mattias börjat jobba så ingen kan sitta o skratta åt oss..

jaha vad är en fiddy nu då? :) trodde ju du va värsta fordonsbruden o så ha du inte ens kört moppe ;P

2009-08-05 @ 17:55:37
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: anna

då får ni också öva lite då .. hehe.

2009-08-05 @ 20:31:41
URL: http://annona.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0