hejhej

Godkväll. Har inte haft tid att skriva idag. Tänkte passa på att skriva lite snabbt nu när barnen somnat.

Dagen började med att jag körde Theo till dagis, vid klockan nio som vanligt. Vid halv tio ungefär åkte
jag och Eddie till Rosita och var där till halv ett, sen åkte vi och hämtade Theo på dagis. Var hemma och
gjorde inte så mycket, sen kom Johan hem runt tre-tiden. Vid fem åkte jag och barnen och handlade lite,
Johan ville ha chips =) Kom hem, lagade mat, sen dess har vi inte gjort någonting.. Johan gick upp och
nattade Theo vid åtta. Eddie har varit lite jobbig ikväll, varit gnällig och mammig. Lite mysigt men jobbigt
att inte kunna göra något.. Skulle diskat men det tar jag imorgon. Ska strax gå och lägga mig. Jag var ute
och rökte lite innan, då såg jag en fladdermus flyga förbi typ tio gånger.
Det var väl det enda intressanta som har hänt ikväll, haha..

Nä, sova nu. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sarah 21 år och tvåbarnsmamma

Hehe, ja jag vet! Milian är inte långt efter Tindra nu. Han har storlek 74 i kläder och hon har 86. Och dom har samma storlek på blöjorna också. Fast Tindra måste gå upp en storlek ganska snart. Hehe! =)

2009-08-22 @ 17:25:05
URL: http://lillsaraah.blogg.se/
Postat av: Malin

Nej de har dom inte tjatat på mig om. Men ja kan ju tänka mig de. Hade inte de på iskallt. kram

2009-08-22 @ 21:13:51
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0