Imorgon smäller det !!

Imorgon klockan tolv ska jag tatuera mig! =)

Åkte in och kollade upp priset innan, vid strax efter fyra. Den skulle kosta mellan 1200-1500 kr.
Men max 1500. Så jag frågade om jag kunde boka tid. Han jag pratade med frågade när jag ville
ha tid, jag sa att det kvittade. Så fort som möjligt typ. Och jag hade tur, det var en som hade ringt
och avbokat bara en halvtimme innan jag kom. Så jag fick den tiden. ÅÅÅÅÅÅHH vad spännande
det ska bli, kan knappt bärga mig hehe =) Jennie följer med mig för hon slutar redan klockan 10.

Wohooo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va kul :) förmodar att de är pojkarnas namn du ska tatuera in. de blir nog fint :)

2009-08-27 @ 20:05:56
Postat av: Tina

Synd att du fick tid så snabbt för annars hade jag kunnat skicka ett presentkort till dig på 500 kr som går ut snart som jag inte kommer att använda.



2009-08-27 @ 21:53:46
URL: http://mammatillleo.blogg.se/
Postat av: Kristina

Lycka till:) du måste lägga in bild på resultatet

2009-08-28 @ 07:37:23

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0