Nice

Så härligt väder det är idag! Det blåser lite mycket ibland bara men det är rätt skönt emellanåt.
Jag och Eddie skjutsade in johans föräldrar till Växjö innan. Ska se om jag skulle hämta dom
också, vet inte ännu. Vi åkte och handlade på citygross när vi ändå var inne. Köpte bland annat
mat, hygienartiklar, hårfärg som jag ska färga mitt hår med på onsdag efter klippningen. Det
blir ungefär samma färg som jag har nu. När vi kom hem igen skyndade jag mig att plocka in
alla varor, sen la jag Eddie i vagnen och gick till dagis och hämtade Theo.
 De har sovit båda två sen dess.

Nu vaknade dom nog, har inte tid att skriva mer...

Kommentarer
Postat av: anna

ska färga håret idag ja :)

2009-08-20 @ 14:41:25
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja jätte kul :) // nicole :D

2009-08-20 @ 17:40:59
Postat av: anna

nää de blev för mörkt :((((((((((((((((((((

2009-08-20 @ 22:05:32
URL: http://annona.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0