Ny bil imorgon.

Imorgon klockan sex ska vi åka till Tolg och hämta en bil.
Vi var och tittade på den innan idag vid halv sju. Rätt fin. En Volvo 740 -90 för 8000.
Inte farligt dyrt...

Nu ska jag bli tvättad av Johan (på ryggen då, inget annat) sen ska jag sova.
Imorgon jobbar ju Johan, och jag ska ha plasten på ryggen imorgon också. Så jag
åker till Vislanda efter jag lämnat Theo på dagis så Fia kan hjälpa mig att tvätta,
smörja och plasta in. Hehe. Vi ska eventuellt ta en förmiddagsfika med Tanja på Ewas. =)

Nä, nu måste jag skynda mig innan Johan somnar. Han ska ju upp om 6 timmar.


Kommentarer
Postat av: Wictoria - Sebastians mammas

UNGA FÖRÄLDRAR SE HIT!

Ett Community för unga mammor är på gång.

Var med och bli intervjuad till sökmotorn.



Läs mer:

http://wictooria.blogg.se/2009/august/unga-foraldrar-se-hit.html

2009-08-31 @ 15:06:44
URL: http://wictooria.blogg.se/
Postat av: anna

hallå där, dålig uppdatering ser jag, vad hände med bilen sen? o vart tog den där bilden vägen på hur du klippt o färgat håret? :D nyfiken ju

2009-09-01 @ 07:18:04

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0