pirrig..

Har inte kunnat sova inatt.. Inte på grund av tatueringen dock. Eddie vaknade och ville äta runt ett.
Då hade jag typ precis somnat. Sen var han vaken till halv tre... nästa matning var vid halv sex. Då var
 han också vaken en stund efter. Till sju ungefär. sen vaknade båda barnen vid åtta.
Så jag har väl sovit typ 4-5 timmar.

Jag åker vid halv elva sen. Ska nämligen till Rottne och hämta ett presentkort av Tina, hon skrev igår
 att hon hade ett presentkort som hon inte kommer använda. Så jag ska få det. Så underbart hehe =)

Hinner inte sitta här mer nu. =)

Kommentarer
Postat av: anna

vad skööönt att de finns fler bebisar som sover dåligt o inte bara elias.. hahaha.. gaaah! tråkigt för eddie såklart, men du förstår nog hur jag menar :P

2009-08-28 @ 09:40:44
URL: http://annona.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0