promenix på över 2 timmar

Jag fick till slut luft i däcken, svärfar var så snäll så han kom och pumpade dom med kompressorn =)
Så jag och Eddie gick till dagis och hämtade Theo, sen gick vi till Anna och Elias och så gick vi på
en promenad. Ner till byn och tillbaka, jag var nog ute och gick i över två timmar.. hehe =)

Nu håller jag på med maten, "rogers fisk" till johan och Theo, fisk i folie till mig. var tvungen att sticka
ner akut till affären innan för jag upptäckte att min folie på nåt konstigt, myskiskt sätt hade försvunnit.
Kan inte tänka mig att det är jag som använt upp den... ;) tihi.

Imorgon ska jag nog ut och gå igen, antingen lämna eller hämta Theo på dagis. Eller kanske både och.
Det får vi se, beror på vädret.

Forsätta med maten nu!

Kommentarer
Postat av: Jannice

hehe ok.



Vet du, Aros ska sövas i mon :'( Han ska opereras... Han har brutit "tummen", du vet klon som sitter en bit upp på tassen?! Stackaren!!!

2009-08-17 @ 18:53:16
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/
Postat av: Jannice

TACK!

haha, det ska jag göra! (ja, hon är ju expert på att bli avundsjuk!!!)

skriver i morgon så fort jag är hemma!!

2009-08-17 @ 20:21:46
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0