R.I.P


Vad är det som händer i dagens samhälle egentligen?? Lilla oskyldiga Vislanda skakas av den ena
tragedin efter den andra! Vi "vanliga" människor kommer aldrig kunna förstå hur man bara kan få för sig att
mörda sin sambo, som har två barn. Vem vill ta ifrån två små barn sin mamma? USCH!! Jag tycker man kan
ge igen med samma mynt. Så får den jäveln känna på hur det är att bli misshandlad till döds!

Jag har träffat Delia en enda gång. Men jag kommer ihåg det som igår. Hon var supergo och lämnade mig
verkligen inte oberörd. Jag fick se bilder på hennes underbara små barn, så otroligt söta var dom. Kan inte fatta
att de kommer bli tvungna att växa upp utan sin älskade mamma.. Sånt får mig tänka på mina egna små pojkar,
tänk om det skulle hända mig nåt så de skulle förlora mig? Hemska tanke.

Ett par år i fängelse kan aldrig gottgöra att "han" har släckt hennes liv, ett liv som aldrig mer kommer tändas.



R.I.P
Delia Björklund



Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag kan inte förstår att min älskade bästa vän är borta för alltid... :/

2009-08-07 @ 10:26:33
Postat av: Kristina

Fy fan va hemskt, vem kan ens göra något sånt? Skott i pannan ska han ha! Idiot..

2009-08-07 @ 12:08:16
Postat av: *elina*

usch vad hemskt... läser bara oftare att de dödar den ena föräldern och ofta så har även de stackars barnen blivit vittnen... usch fy fasen vad hemskt!! R.I.P

2009-08-08 @ 07:25:25
URL: http://neagullunge.blogg.se/
Postat av: Malin

Usch va hemskt!

2009-08-08 @ 11:37:02
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Josefine

jag träffade henne några ggr på bussen från Växjö till Vislanda - hälsade dock aldrig på henne. kände inte henne men ändå är hon saknad utav mig med.



gick i samma klass som hennes lillebror ..

2009-08-09 @ 21:40:47
URL: http://ucansaybaby.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0