rubrik??

Störande att man måste komma på en rubrik varje gång man ska skriva ett litet oskyldigt inlägg..

Det var lite kyligt innan vid halv nio så jag tog bilen till dagis och lämnade Theo. Funderar starkt på att
gå och hämta honom sen. Om vädret tillåter. Jag tänkte jag skulle fråga Jessica om hon har regnskydd
som passar på vagnen när man har en liggdel. Men hon är nog på dagis i Vislanda nu, Ville och Olle
skulle börja skolas in där idag. Olle har ju börjat gå nu, när vi var hos dom i söndags så gick han hur
mycket som helst. 30-40 steg utan några som helst problem. Så duktig han är =)

Nu ringde jag David, de har inget sånt regnskydd. Får la ta och köpa ett nånstans. Nästan lite onödigt
visserligen, jag ska ju bara ha liggdelen i knappt en månad till... Kanske struntar i liggdelen de dagar
vädret verkar vara kasst, så kan jag ha det regnskyddet jag fick till vagnen.
 
Nu ska jag passa på att fixa lite här, nu har Eddie somnat.

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0