sova?

Jag är supertrött. Kom ner för ca en 45 minuter sen, har varit uppe och lagt Theo. Han fick vara
uppe lite längre idag för att han sov så sent på dagen. Så det är därför jag är trött, man blir
sömnig av att höra Theos andetag när man ligger och låtsas-sover bredvid honom. =)

Eddie håller på att få sin första tand... höger framtand där nere. Det har sett lite "genomskinligt"
 och vitt ut i ett par dagar nu, man känner att det är något där precis innanför tandköttet. Han är
och gnor med händerna i munnen helatiden. Och så har han varit lite halvdålig i magen igår och
idag. Så den kommer nog snart, inom en vecka skulle jag tro =)

Johan sitter och spelar GTA IV på vårt Xbox. Det har han gjort i stort sett helatiden vi varit hemma.
Så tråkigt att han verkligen fastnar och inte bryr sig om något annat än spelet..  Ååh tänkte precis
skriva att han slutade spela, för det blev tyst. Men nu hörde jag spelet igen...
*suck*

Går ut och tar en cigg, sen kryper jag nog ner i sängen.

Kommentarer
Postat av: anna

de va nog bara mattias då. kattmaten var slut när vi kom hem från ön så jag skickade han :)

2009-08-08 @ 23:11:20
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: Jannice

haha, visst för 500:- timmen kan vi nog komma överens ;P



pussis

2009-08-08 @ 23:15:22
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0