The big day

Gårdagen blev väldigt lyckad. Den bästa födelsedagen på länge måste jag säga. =)

jag åkte och klippte mig vid elva. När jag kom hem vid halv tolv sa Johan att vi var tvungna att åka
in till Växjö och hämta hans linser som han beställde för ca en månad sen.

"vafan ska vi göra det nu för, vi har bråttom!
Jag ska färga håret och hämta Theo kvart i ett så det hinner vi inte nu" Sa jag.
Johan envisades och jag gick till sist med på det. Han tyckte vi skulle ta med vagnen, men jag
tyckte att det var onödigt för jag tänkte ändå stanna i bilen när han hämtade linserna.. Men jag gick ju
till slut med på det också. Sen när vi väl kom in till Växjö så tyckte Johan att vi skulle parkera i p-huset.
 "varför det, det är ju långt till optikern därifrån, vi kan väl ställa oss där vi brukar?"
MEN jag gick ju med på detta också. När Johan kom tillbaka efter han hade
 fixat p-biljett så frågar han om vi ska gå och käka kinamat...
"men hallåååå det hinner vi ju inte, vi ska ju hämta linserna och sen måste vi skynda
oss tillbaka och hämta Theo på dagis!!!"
"Jessica hämtar Theo..." säger Johan då.
"Vaaa??? Din lille luring.."

Johan överraskade alltså mig med kinamat =)
Vi åt på Hong Kong. Gott så f*n!
Ibland kan han... =)

Theo hämtades på dagis av Jessica, och var hos henne. De kom med honom vid halv sex, då bjöd vi på mat.
Johans föräldrar, Jennie, Johanna & Tobbe kom också. Vi bjöd på gratinerad curryfilé med ris. Alla tyckte om
det. Sa dom iallafall... hehe =) Efterrätten/tårtan bestod av en dajmcheesecake och en glassmarängtårta,
"hemmagjorda" båda två. Vid halv åtta-tiden kom min pappa, sen kom fia & johnny och Anna en stund efter.
Johans föräldrar åkte strax efter de kom, Jessica och dom var kvar en liten stund till. Tror de åkte vid nio.
Min faster Ingela kom också. Jag bjöd dom på tårta och kaffe. Vid ca tiotiden hade alla åkt hem. Så då blev
det lite städning.. Orkade inte diska så det ska jag göra nu strax.

Jag önskade mig endast pengar, så jag kan tatuera mig. Jag fick ihop sammanlagt 1500 kr. Inte dåligt =)
Det var 1200 i kontanter, sen de resterande 300 kronorna var ett presentkort på "House of Pain",
tatueringsstudion i Växjö. Det fick jag av pappa och Anna.

Tack så mycket allihopa som på något sätt firade mig igår. Även ni som sa grattis,
kul att jag fick så många gratulationer =)

Har hållt på att skissa på en tattoo nu hela förmiddagen. Är nästan klar.
Ska försöka åka in till House of Pain senare och kolla upp om jag har råd med den.
Och isåfall beställa tid! =D

Ska försöka lägga in bilder senare.

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0