typiskt.

När jag var på uppfarten här hemma så upptäckte jag attdet var dåligt med luft i däcken på vagnen.
 Visst fan, hon sa ju igår att de behövde pumpas... hade glömt det. När jag precis skulle pumpa
däcken så kom sotaren också. Just det, det hade jag också glömt... Så det fick bli bilen till dagis.
Men jag ska pumpa däcken nu och senare ska vi (jag och Eddie) nog gå till Anna, så hämtar jag
Theo på dagis kvart i ett med vagnen. Om det är bra väder. För det regnskyddet jag har passar
 inte på vagnen när man har liggdelen på.

Ska ringa frissan och beställa klippning idag också. Ska få det i födelsedagspresent av Johan =)
Jag fyller ju år på onsdag nästa vecka (26:e) så jag hoppas jag får tid den dagen. Bort med allt hår,
jag tappar så förbannat mycket nu när graviditetshormonerna är på väg att försvinna.
Blir nog en likadan frisyr som förra gången jag klippte mig. (förra året!!!!)
kan ju inte skryta med att jag klipper mig ofta.. hehe =)
Liiite kortare än detta tror jag det blir...


Kommentarer
Postat av: Jannice

men jag skrev ju till dej på fb och förklarade varför vi inte kom. jag tänkte oxå att vi kunde gjort det annars!

2009-08-17 @ 16:34:17
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/
Postat av: anna

tack för trevlig promenad =)

2009-08-17 @ 16:59:53
URL: http://annona.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0