update

Igår satte vi äntligen igång med att fixa hyllplan inne i garderoben på Theos rum. Fyra plan
blev det om jag inte minns helt galet. Väldigt bra, nu kan vi lägga in sängkläder och sånt
därinne. Innan har vi haft det i barnens byrå, det börjar bli liiite väl trångt där nu med tanke
på att Eddies kläder också ska få plats. Rätt skönt att ha detta fixat nu.
 
Lunchen igår bestod av vår otroligt goda kycklinggryta
(kyckling, purjolök, röd+grön paprika, creme fraiche, grädde, salt+peppar+cayennepeppar med ris till)
Efter maten gick vi ner till Rasmus & Jennie (och rasmus mamma & lillebror givetvis) Vi spelade kubb
och mastermind. Kul! Stannade till sex ungefär, sen gick vi hem. Jennie följde med, Theo fick åka med
 henne på moppen =D Jag och Jennie åkte och handlade, vi skulle göra cheesecake som vi var sugna
på båda två hehe! Sen stekte vi hamburgare och åt det med pommes till. Och sen äntligen satte vi
igång med cheesecaken. Jennie gick runt med Eddie i bärsele, den tycker han jättemycket om.
Likaså hoppgungan =). Rasmus kom en runda senare också, sen körde de hem runt halv ett.
Och jag gick och la mig.

Sov till ca 8 idag, sen kom Johan upp (han somnade på soffan igår...) så gick vi ner allihop och åt frukost.
Nu håller jag på att tvätta, tvättkorgen är överfull... Ska strax dammsuga lite också, sen ska jag gå upp och
fixa in sängkläderna i garderoben. Senare idag kommer nog Jennie och vill ha cheesecake =)
Låter nästan som att jag har fullt upp, men jag känner mig likförbannat rastlös. =/
Nepp. Fösta maskinen klar nu hör jag "piiip, piiip, piiip"
Dags för städtanten att träda fram...


Kommentarer
Postat av: emelie o elliott

verkar som att det är full rulle hos er =) hoppas allt e bra. kramis

2009-08-03 @ 11:09:33
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: emelie o elliott

jomen det är ju så..de går ju fortare om man har nåt o göra. Jodå, allt e bara fint me oss med =)

2009-08-03 @ 12:44:39
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0