vagnen såld =)

Jepp, de som kom och kollade på vagnen innan, de köpte den =)
Ringde på en annan vagn som ligger ute på blocket, en beige babytravel syskonvagn.
Ska åka och titta på den imorgon, i Gislaved. Köper den troligtvis, jag vet ju redan att
Theo får plats i den eftersom Ville & Olle har en sån fast svart. Jag lånade den ett tag
när Eddie var nyfödd. Så om vagnen ser bra ut och det inte är några synliga skador eller
blekningar så köper jag nog den imorgon! =)

Johan åkte iväg runt halv fem-tiden. Han ska ju till sin chef. Så jag är ensam hemma
med barnen ikväll. Ska ta en tur på min träningsmaskin som jag hämtade hem igår. =)

Om en liten stund ska jag steka pannkakor!

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0