Växjö

Snart ska jag åka och hämta Johans pappa, ska köra in honom till lasarettet i Växjö.
Han ska spränga njurstenar.. Och jag ska passa på att köra och handla lite när jag ändå
är i Växjö. Bland annat lite mat till Eddie, både ersättning och burkmat. =)

Igår var det rätt trevligt, vi var på Kick-off med skytteföreningen ute på kronobergshed. Vi grillade korv
och spelade brännboll. Jag sög ju rätt duktigt på att träffa bollen. De hade bara ett runt racket att slå
med och det är jag skitkass på att träffa med. Lyckades dock träffa typ två gånger, men då kom bollen
rakt på smalbenet på brännaren. Två gånger på raken!! Haha! Inte ofta sånt händer..

Nu vill Eddie ha ny blöja. Luktar lite mysko från hans håll... =)

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0