åh vad tråkigt jag har.

Det finns inte mycket att göra när man bara är hemma. Gick nyss en sväng med dammtrasan och
dammade av lite, det började bli dags för det. Snart ska jag nog dammsuga också. Jag askade ur
pannan innan så det ligger lite aska framför pannan. Inte kul om det yr runt i hela huset =S
Theo fick lite havregrynsgröt med mosad banan innan, han åt upp en halv tallrik ungefär.
Det verkar som att det får stanna kvar det också. Hoppas det är över nu.. Jag har försökt vara
så noga som möjligt att tvätta både mina och Theos händer lite då och då, så bakterierna inte
sprider sig till mig och Johan så vi blir sjuka. Man skulle ju aldrig kunna tro att Theo är sjuk iallafall.
Titta bara på dessa bilderna!







Kommentarer
Postat av: Jannice

så jäkla söt! :D ett riktigt litet charm-troll!

2009-02-24 @ 19:05:06
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/
Postat av: Jannice

aaaawwwwwwwww :D :D :D :D :D guuuud, va duktig han är! & va glad jag blir!!!

det gjorde min dag!!

lille gullunge! ;P

2009-02-24 @ 21:16:40
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0