dags att hämta Theo

Nu alldeles strax ska jag åka och hämta Theo. Funderar på om jag ska korta ner hans sovtid på dagen,
så kanske han somnar lättare och sover bättre på natten? Så att han sover högst en halvtimme sen när vi kommer
hem då. Så får vi väl se hur det blir ikväll. Eller behöver han sova mer, så det beror på att han är övertrött på kvällarna?
Det är en stor gåta detta. Men jag testar att låta honom sova högst en halvtimme idag, går det bra så gör jag det resten
av veckan och kollar så det inte är en tillfällighet.
Nu måste jag åka.

Kommentarer
Postat av: Linda

vilken söt blogg du har.

Jag ska ha mitt tredje barn om ca 4 veckor, det blir en pojk som ska heta Felix. Hoppas det blir snart, mår skit just nu.

Hoppas du mår bra.

2009-02-04 @ 14:24:56
URL: http://easytolove.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har en flicka på snart 5,5 och en pojk på snart 3,5 år. Jag har nog haft alla krämpor man kan ha.

2009-02-04 @ 15:30:57
URL: http://easytolove.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0