Dags att skriva ett litet inlägg kanske?

det var ju ett tag sen jag skrev nåt vettigt här. Det kanske inte kommer så mycket vettigt denna gången heller
visserligen, men en liten uppdatering iallafall, om vad vi hittat på de senaste dagarna =)

I torsdags var jag på ME&I-party hos Jessica, enda anledningen att jag åkte dit var för att hon behövde folk.
Jag är nämligen inget fan av deras kläder. Tröjor med bananer på? Och ill-orangea byxor? Näe, det är inget för mig.
Det fanns ett par jeans och en t-shirt (med traktorer på) som hade passat till Theo, men jag tycker inte om priserna
på de där kläderna. Då går jag hellre till H&M eller nåt och köper kläder, där man kan få liknande för typ halva priset.

I fredags var Johan ledig, så då var också Theo hemma från dagis. Vi var mest hemma hela dagen.
På kvällen åkte jag till Vislanda, och var i klubbstugan med Fia en runda och träffade bland annat pappa och Cia,
och ett par till som beundrade min "lilla" söta gravidmage =) Var borta mellan 9-11 ungefär.

Igår (lördag..) var vi också bara hemma, vi hade ingenting att göra och jag klättrade nästan på väggarna
för att jag var så uttråkad. På kvällen tittade vi givetvis på melodifestivalen, men hade lika gärna låtit bli.
Den enda låten som var lite halvbra, var den första, Tick-Tock eller vad den hette. resten hade ju kunnat stanna
hemma. Och Caroline Af Ugglas ska vi ju inte ens prata om, fy FAN säger jag bara. inte nog med att hon sjunger
som en kratta, låten var total katastrof och vad var det för hiphop-kastande med armarna och händerna?
Och Petra Mede.. Hur i all världen tänker SVT när de väljer att ha henne som programledare?
Jag lovar, detta måste vara den sämsta deltävlingen i melodifestivalen GENOM TIDERNA!

Idag Har vi varit i Vislanda större delen av dagen. Hos Fia & Johnny. Vi var väl där mellan halt tolv till halv fem
eller nåt. Tack för idag =) Nu har Jag suttit här en stund, Johan kollade på hockey och är väl rätt nöjd eftersom
Sverige vann över Finland med 4-0. 

Nu blev detta rätt långt, men har man inte skrivit på ett par dagar så blir det ju så =)
Det är inte alltid jag känner att jag har nåt vettigt att skriva. Vi gör ju liksom i stort sett aldrig nåt,
så det blir bara en massa onödiga inlägg om att jag har tråkigt, eller är irriterad på Johan, osv..
Nu är Theo på upptäcksfärd i kylskåpet och frysen, så jag måste gå.
Tjoo! =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Igen... =) Om du har tråkigt nån dag kan du höra av dig. Jag är hemma hela dagarna och har tråkigt jag med. =) Kram

2009-02-08 @ 19:26:16
Postat av: Jannice

äntligen ett nytt inlägg :D

jag tycker aldrig att det du skriver inte är vettigt!! vad du än skriver är roligt eller intressant att läsa :D Just so you know ;)

låter som en bra helg iaf!



pussar med pussar på till dej min pussgurka

2009-02-08 @ 19:40:25
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0