Det brinner i köket!

I vedspisen då alltså. Haha =)
Jag tyckte det började bli lite kallt, så jag började elda lite innan.
Theo somnade för en stund sen, det tog lite tid för honom att somna ikväll. 
Så fort jag är klar här ska jag sätta mig framför tv:n och titta på CSI, sen efter det ska jag nog gå och sova.
Imorgon ska jag försöka slänga upp en bild på magen, går ju in i vecka 32 imorgon. Eller på onsdag,
enligt vissa "graviditetsuträknare". Jag går själv efter uträknaren på Libero och det har jag alltid gjort.
Jag gjorde det även då jag väntade Theo. Men vissa, till exempel Familjeliv räknar "annorlunda", de räknar
inte bara hela veckor utan också hela dagar. Jag säger att jag idag har gått 30 fulla veckor och 6 dagar,
enligt min barnmorska så har jag gått 30 fulla veckor och 5 fulla dagar. Jag föredrar iallafall att räkna på mitt sätt.
Så nu vet ni det. =)

Lite bilder från idag bjuder jag på!


Fint väder idag =)




Kommentarer
Postat av: anna

hehe opps! kändes som den redogörelsen var till mig. hoppas du inte tog illa upp, blev bara så undrande eftersom jag vet att de skiljer en dag på våra BF hehe =) hoppas allt är bra

2009-02-09 @ 21:23:04
Postat av: emelie o elliott

nää..de e verkligen något underbart man själv mpste va med om först för att förstå hur de känns =) mmm tiden bara rinner iväg, snart ligger du där på bb :) kramis

2009-02-09 @ 22:09:19
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: emelie o elliott

men de e ju värt de i slutändan. man glömmer all smärta så fort den lille parveln kommit ut..=) annars skulle ju folk inte skaffa fler barn. ska definitivt skaffa fler =)kramis

2009-02-09 @ 22:24:41
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0