frisk?

Idag mår jag mycket bättre. Jag har fortfarande ont i huvudet och ögonen, hostar då och då, lite snuvig och
 seg i kroppen.Men annars mår jag bra. Skönt att jag är bättre idag iallafall =) Inte kul att vara sjuk ju.
Då kanske man kan göra något idag. Har ju knappt lämnat huset på flera dagar känns det som.
Lämnade och hämtade Theo på dagis i torsdags, och så var jag på mvc igår. Men annars har jag bara varit
hemma. Så jag har stor lust att göra nåt annat nu. =) Uppdatering kommer troligtvis under dagen eller kvällen.
Nu har jag ork att skriva igen, utan att bara klaga! =)



Kommentarer
Postat av: Malin

Nästan bättre de kommer lite tidigare:) En vecka tidigare hade jag absolut inte klagat på:)

2009-02-14 @ 14:27:06
URL: http://malinljung.blogg.se/
Postat av: emelie o elliott

va skönt o höra att du mår bättre nu lagom till allahjärtans dag o melodifestivalen =) kramis

2009-02-14 @ 19:25:50
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0