Fullt upp.. För en gångs skull!

Ja, jag och Theo åkte in till Växjö vid strax efter fyra. Handlade först på Willys. Sen vidare till
Citygross och handlade där också. Har sammanlagt bränt 1600 kr av Johans lön. Haha =)
Jag hittade två söta mössor till bebisen på Citygross, roligare med lite färg än vanliga vita.
På Willys hittade jag en bok till Theo, om en traktor och djur på bondgården. När man kommer
till sista sidan så börjar det brumma och så hör man lite olika djurläten. Theo blev rätt chockad
när han hörde det så han stängde igen boken. Haha, sötunge =)

När jag var på Citygross ringde min pappa, han ville att jag skulle köra till Vislanda och hämta hans
extranycklar till hans van. De som lånar bilen hade låst ute sig.. Så när jag hade handlat klart så åkte
jag till Vislanda, hämtade nycklarna och sen åkte jag till Alvesta och lämnade dom vid gamla storckens.
Kommer inte ihåg vad den nya affären heter, det är väl SuperSale eller nåt liknande. Tänkte att jag
skulle in dit en sväng imorgon när Theo är på dagis. Det sägs att det finns mycket kläder där.

Oj detta inlägget har tagit typ en halvtimme att skriva. Har pratat med Johan under tiden.
Nu är det hög tid för Theo att gå och lägga sig.


Kommentarer
Postat av: Jannice

haha, jag står redo med varmt vatten och handdukar!!



jag ringer dej på lör. eller sön då!



pusspuss

2009-02-25 @ 20:22:07
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/
Postat av: Nicole - Thilians mamma

tror inte jag ska forsätta att skriva i den :S

eller jo, ska sriva i den tills jag börjat skriva i den gamla :)



2009-02-25 @ 21:45:17
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/
Postat av: Nicole - Thilians mamma

joda allt är bra förutom det dära med bloggen, jag det är sjukt jobbigt, att folk orkar :S

2009-02-25 @ 22:03:25
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0