Godmorgon!

Vaknade för en timme sen ungefär, men låg kvar i sängen tills klockan var åtta.
Theo fick titta på barnkanalen =) Nu sitter han i soffan här nere, han skulle tvunget titta på Byggare Bob.. =)
Väntar på att vatten ska koka upp i en kastrull, för jag ska koka ägg. Johan sover fortfarande, försökte väcka
honom innan men det var ju lättare sagt än gjort. Han svarar när jag pratar med honom men sover ändå.
Han är lite skum. Haha =) Han fick åka ut på jobb igår (nån väktarbil vid oljeshejkerna i alvesta hade problem)
vid halv elva-tiden, sen kom han hem vid halv tolv ungefär. Och inatt ringde det igen vid fyra, då var det ett
tidningsbud som hade problem med växellådan på bilen. Sen vet jag inte när han kom hem.
Runt 6-tiden skulle jag tippa på.

..*lägger i ägg i vattnet*..

 Fan, ett ägg sprack. Jaja, skit samma..
Senare idag ska jag och Theo åka till vislanda (eller Wezet, om ni föredrar det namnet)
Vi ska till Fia först, sen ska vi följa med till deras kompisar Anne & Antonio och deras son.
Bara för det så har jag just nu glömt bort vad ungen heter. Typiskt! =)
Vi åker till Vislanda nån gång efter 12.

Nu ska jag fixa med frukosten. Och försöka få liv i Johan igen..

Kommentarer
Postat av: anna

Hej! Jaså va kul, vilket datum har du bf? :)

2009-02-21 @ 10:53:23
URL: http://eliciasmamma.blogg.se/
Postat av: Jannice

självklart heter det WEZET :D hihi

2009-02-21 @ 13:31:23
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0