Godmorgon!

Under natten vaknade Theo en gång, så jag tog in honom i vår säng. Gick ner och gjorde lite välling
 för han hann inte äta någon innan han somnade vid halv sju =) gav en alvedon för han hade
39.4 i feber. Sen somnade han om direkt igen. Johan kom hem runt 3-4 inatt, han väckte för en
gångs skull inte mig, jag brukar alltid vakna så fort han sätter nyckeln i dörren annars. Lättväckt =)

Theo vaknade vid sju, så vi har varit uppe i en timme nu. Känner mig ganska pigg även fast
jag inte sovit mer än 5 timmar. Tror järntabletterna hjälper till lite där. För ett tag sen så var det ju
jättehobbigt för mig att komma upp klockan 8 på morgonen, trots att jag gick och la mig 9-10 på kvällen.
Det är iallafall väldigt skönt att vara lite piggare nu.

Nu har jag precis tagit fram Johans kostym + skjorta, ska strax ställa mig och stryka skjortan lite.
Det tråkigaste som finns, jag fullkomligt hatar att stryka. Så det blir bara skjortor som stryks här
hemma. Känns nästan lite onödigt ibland att ha ett strykjärn när man knappt aldrig använder det. =)
Vid 9 ska jag väcka Johan. Sen ska han vara hemma hos sina föräldrar vid halv 10.
Jag har planer på att åka in till Family House i Växjö, var där när Theo var liten och hittade
mycket fina kläder, billigt var det också. Kanske kan jag hitta nåt fint därinne idag?
Aja, vi får väl se.



Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0