Halloj

Söndag idag då. Johan är iväg på jobb igen. Undrar hur länge han ska ha jouren idag?
Igår åkte jag och Theo till Vislanda vid halv ett-tiden. Åkte hem till Fia & Johnny och var där en stund,
sen gick vi bort till Anne & Antonio och deras son Viktor. Var där en stund, fikade lite. Sen gick vi ut
och lekte lite med barnen på lekplatsen. Theo ville först absolut INTE bli påklädd och gå ut, men sen
när han väl hade kläderna på så kunde han knappt vänta på att få komma ut. Knasiga unge. =)
Efter en stund ute kom vi på idén att vi kunde ut och gå, detta var vid tre-tiden. Theo behövde sova.
Så vi gick ner förbi min fasters hus i Granhult, och sen ut förbi Elnaryd och tillbaka.

Min faster Ingelas nya häst, ingen aning om vad den heter..

Efter att vi hade varit ute och gått (i 1 timme och en kvart!) gick vi hem till Anne och Antonio igen,
tog det lite lugnt. Jag kände av lite förvärkar =S Men det gick över efter en liten stund.
Vi var där tills klockan var ca halv åtta, sen gick vi hem till Fia och tittade på melodifestivalen,
sen åkte jag och Theo hem. Theo slocknade i bilen och vaknade knappt av att jag tog av honom
kläderna, bytte blöja och satte på pyjamasen. Han var helt slut efter den dagen. =)

Idag ska vi vara hos Johans farmor & farfar i Blädinge vid halv ett. Johans farfar fyllde år i torsdags.
Hoppas Johan hinner komma hem innan, vill inte åka dit själv =S

Kommentarer
Postat av: anna

aha va mysigt.. :) Och jag ska ha den 28 april, hehe vi kanske ses på BB då. Om jag nu får lite tidigare som jag också hoppas på. haha

Har ni några namn förslag?

2009-02-22 @ 13:51:15
URL: http://eliciasmamma.blogg.se/
Postat av: Merja

Var gärna med i utlottningen av ett presentkort på 150kr i in blogg att handla barnkläder för i min webb shop www.netty.nu

http://wwwnettynu.blogg.se/?tmp=17103916#a30592582

2009-02-22 @ 17:42:34
URL: http://wwwnettynu.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0