Hejhej

Nu åkte Johan precis iväg på jobb igen. Denna gången skulle han hämta en bil ute på Hovshaga i Växjö
 som ligger på taket. Troligtvis är det -denna- olyckan. Men bilen ligger på sidan, inte på taket.
Får väl se om han hinner hem innan jag och Theo åker till Vislanda. Troligtvis inte.
Tänk vad skönt att få lite extra pengar nästa månad. =)

Jag tänkte precis börjat med middagen när kåren ringde in Johan. Men vi får väl göra det ikväll istället.
Har ju rester i kylskåpet som går att äta, så det tar väl jag och Theo nu om en stund. Eller ja, Theo iallafall.
Jag är inte så hungrig känner jag nu. Äter hellre sen i eftermiddag istället.
Det är ju trots allt bara 2,5 timmar sen vi åt frukost.

Nu ska jag gå och fixa mig lite. På med lite smink och så. Så jag ser ut som en människa igen. =)




Kommentarer
Postat av: Jannice

gud, va söt du är ;)

usch, imon åker glenn... börjar på måndag. fy fan va tungt det känns!! han är borta i 2 veckor. bläää!!

hoppas ni får kul i vislanda!



pusspuss

2009-02-21 @ 13:32:45
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/
Postat av: Jannice

tack!! jag tycker oxå synd om mej!! du är mer än välkommen att hälsa på mej om du har råd och tid dvs!

2009-02-21 @ 23:36:56
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0