Hihi..

Theo måste verkligen ha varit jättetrött, han somnade inom fem minuter. =)
Efter att jag lagt honom gick jag in och fixade lite i vårt sovrum, Rensade ur mina lådor
från kläder jag vet att jag aldrig använder. Sen bäddade jag sängen, så att mina sängkläder
 ligger på min sida, och Johans ligger på hans sida. Det har ju varit lite huller om buller i
sängen nu när Theo också har sovit där. =) Men så blir det ibland. Nu väntar jag på att tvättmaskinen
ska bli klar så jag kan hänga upp tvätten. Ska strax gå ut och hämta posten också. Sen vaknar väl
Theo om en timme eller nåt, och då ska han få lite mellanmål innan vi åker och handlar.

Först bär det av till Willys, där ska inhandlas lite allt möjligt, både hygienartiklar och mat.
Sen efter det vidare till Citygross för att köpa blöjor, kött och snus till Johan. Jag ska köpa 2 paket blöjor,
men kommer bara betala för knappt ett. Jag har två värdekuponger värda 50 kr styck,
20 kr rabattkupong (från citygross reklamblad), plus 5% rabatt på allt jag handlar. Göttans. =)

Nä nu piper tvättmaskinen. Dags att hänga upp tvätt!

Kommentarer
Postat av: Jannice

gud var roligt det var att komma hem och se att du skrivit massa nya inlägg! :D

skönt att lille gubben är bättre!



piper er tvättmaskin? LYX!!! ;P

2009-02-25 @ 19:17:38
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/
Postat av: Jannice

åååhhhhh.... typiskt! hade jag ju inte en tanke på alls... men jag ska nog ut dit snart igen så då jävlar ringer jag!! ;D ((om du inte ska föda, då kan det bli lite svårt) hehe..

miss you honey!

men jag ska kolla oxå om vi kanske kan ses när jag ska in till växjö! för om du åker in å handlar kansek vi kan en fika eller nått.. annars kan jag kolla om jag får låna bilen ut till dej!

2009-02-25 @ 19:44:03
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0