hmm..

Natten gick väl sådär, jag kunde inte sova riktigt. Vaknade helatiden kändes det som.
När Theo vaknade 20 över 8 imorse så kände jag mig ganska bra, mådde inte illa just då iallafall.
Joel kom vid 20 i 9.. Så jag fick gå upp och väcka Johan. Han hade glömt bort att jag skulle till mvc idag.
Men de fick allt vänta på att jag varit där. Sen åkte de vid halv 11. Och mitt illamående är tillbaka.
Och jag hostar, är täppt i näsan, har ont i huvudet, ögonen, ryggen, ja allt.. Jag vill inte vara sjuk..
Frågan är bara om det är början till magsjuka eller om det är förkylning. Bara jag slipper detta jävla
 illamående så är jag gärna förkyld, kan jag säga. Må illa är det värsta som finns. Tycker att Johan kunde
stannat hemma och hjälpt mig med Theo, han har ju knappt träffat Theo denna veckan heller.
Men det kunde han ju inte. Så snäll är han.. det kanske inte är speciellt kul att läsa när jag bara klagar
helatiden nu, förhoppningsvis är jag väl bättre snart så jag kan skriva om roliga saker.


Kommentarer
Postat av: C

2009-02-13 @ 11:58:06
Postat av: C

usch det är inte roligt att vara dålig,fan johan måste ju göra nått..tycke att han kunde ta theo idag så du kunde vila ut...tycker synd om dej..ha en bra dag

2009-02-13 @ 11:59:31
Postat av: Jannice

det var säkert nått sånt... blev lite rädd bara då det aldrig har hänt innan... och kvällen innan hade glenns dator loggat ut av sej självt... därför var det extra läskigt när min startade om sej... hehe...

förhoppningsvis är det bara förkylning för det går mkt sådant nu... hade varit någon kräksjuka hade du nog redan kräkts tror jag!!! jag håller tummarna iaf på att du inte blir sämre!!

puss på dej snäckan

2009-02-13 @ 12:20:33
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/
Postat av: Zandra

Ha en härlig helg! :D

2009-02-13 @ 13:04:11
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0