Jag färgar håret nu =)

Ja, som sagt. Skulle ju färga håret, så det passar jag på att göra nu under tiden Theo sover.
Sitter just nu och väntar på att få skölja ur, om en sisådär tio minuter ungefär. Äter lite plommon,
dricker en energidryck. Jag vet, det är inte alls bra att dricka det när man är gravid. Men med tanke
på att jag drack minst två om dagen tills för en månad sen, så är en i veckan inte så farligt. Så det så. =)

Kan det inte bli varmare väder snart? Orkar inte med denna kylan längre.. Hade nog nästan hellre varit
 gravid på sommaren denna gången också. Även fast det var rätt jobbigt, varm och helt uppsvälld av vatten,
 så behövde man inte så mycket kläder. Då räckte det ju oftast med ett linne eller nåt, nu måste man ha
 tröja också för annars fryser man ju nästan ihjäl! Och min jacka kan jag knappt knäppa längre, det
spänner över magen. Det finns nog egentligen ingen bra tid på året att vara gravid. Att man aldrig är nöjd.. =)
Nepp nu ska jag göra mig beredd på att skölja ur hårfärgen.

Kommentarer
Postat av: Dessie

Hehe, nej det är det inte :) Tack :)

2009-02-20 @ 14:13:42
URL: http://princessfck.blogg.se/
Postat av: emelie o elliott

hihi.hoppas de blir fint =) aaa..melodifestivalen blire imorn, har du några favoriter såhär innan? kramis

2009-02-20 @ 15:03:10
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0