Kul sida!

Var inne på Jannices blogg innan och hon länkade till en rolig sida, så jag tänkte göra det jag också.
Klicka HÄR så kommer du dit!

Nu ska jag och Theo strax åka. Vi ska in till Willys och handla för denna och nästa vecka. Vi har inte så överdrivet
mycket pengar kvar, så jag ska handla det vi behöver tills nästa gång vi får pengar så det inte blir en massa "dagshandlande" och onödigt köpande. Vi har rätt mycket mat i frysen så det är inte så mycket jag behöver köpa.
Men frukt och sånt måste jag ha, både till mig och Theo. Theo brukar äta äpple och banan till mellanmål, och jag
MÅSTE ha något att äta på så jag inte börjar käka på möblerna. Har blivit en riktig kylskåps,- och skafferi-snokare,
jag vet mycket väl att vi inte har godis eller nåt annat gott hemma men går ändå och kollar efter det. Och jag har
ofta en jobbig känsla av att behöva äta något så då passar frukt bra. Fast jag har hört att det inte är bra att äta för
mycket frukt, för att barnet kan bli stort av fruktsockret. Men jag vet inte om det stämmer? Äsch, jag äter frukt ändå.

Theo hade haft kul på dagis idag. När jag kom och hämtade honom så var han och tre andra barn nere i
lekhallen och lekte. Theo var lagom trött nät vi kom hem. Somnade vid tio över 1, och sov tills jag väckte honom
vid kvart i 2. Så hann han träffa Johan en liten stund innan han skulle åka till jobbet också.
Btw, för en liten stund sen så skottade de vägen utanför med en gammal traktor, och Theo satt som fastklistrad
med näsan tryckt mot fönsterrutan =)

Nu ska vi åka. Tjohej!

Näe, nu ska vi åka.



Kommentarer
Postat av: Malin

hehe:) Ja jag tycker de e ganska bra med sånna reflexer. De finns nog överallt tror ja.



Ja magen växer som bara den. Vill se din me. Du får se till o lägga upp bild i veckan:)



2009-02-09 @ 19:32:31
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0