ny header nu då =)

Vad tycks?

Har precis diskat och plockat i ordning i köket, till middag idag blev det kycklinggryta & ris. Mumsigt =)
Imorgon tror jag att jag ska göra ris/kasslergratäng, vet inte ännu. Det märker vi imorgon.
Jag tror jag ska färga håret nu ikväll.. Samma färg som tidigare. Jag har fått en utväxt på typ 2 cm
så det börjar bli dags nu. Får göra det lite snabbt nu, för jag tänkte att Theo ska få bada sen.
Det tycker han om =)

Får se om jag tar något kort, blir det något som ser någorlunda ok ut så lägger jag ut det senare.

Kommentarer
Postat av: Jannice

ååhhh, då ser jag verkligen fram emot boken :D

jag ser inte din nya header :S det är fortfarande den gamla.



glenn har tackat ja till ett jobb i malmö. det var det viktiga beslutet.. usch inget kul alls, men vi behöver verkligen pengarna! tyvärr är det ju smällar man få ta när man är på väg in i vuxen livet. och sen är det ju bara tills han hittar ett annat jobb här hemma.

2009-02-19 @ 18:24:11
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/
Postat av: emelie o elliott

de blev jättefint ju =) va du kan

2009-02-19 @ 20:24:18
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: emelie o elliott

nee..jag skulle aldrig föda utan någon som e utbildad faktiskt. Tyckte att de va en självisk handling av dom som blivande mödrar för de satte både sitt o sitt barns liv i fara ju, utan att det var nödvändigt. hoppas allt e bra? kramis

2009-02-20 @ 08:46:55
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0