orolig sömn

Natten var jobbig.. Gick och la Theo kvart över sju, men han somnade inte förrän halv nio.
Sen vaknade han strax efter tio och bara grät och skrek och ville inte ligga stilla.  Tog in honom till vår säng,
han bökade runt och snurrade och hade sig men somnade inte förrän halv 1 igen. Sen sov han nog hela natten
utan att vakna, men han väckte mig helatiden genom att ge mig ett par armbågar och fötter i ryggen.
Inte världens mysigaste natt direkt.

Lämningen på dagis idag gick bra, vi sa hejdå nästan direkt och vinkade till varandra i fönstret när jag körde iväg.
Nu ska jag gå och vila lite i soffan, har så ont i ryggen nu efter att ha suttit vid datorn den senaste halvtimmen.
Ska skriva ett inlägg senare, lägga upp kort på magen. Håll utkik. =)


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0