Rusta =)

Jag har precis varit inne i växjö, var inne på Rusta en sväng. Hittade ett set med mjukisbyxor+tröja för 159 kronor,
billigt och bra. En lång tröja som jag behöver, alla mina tröjor börjar bli lite korta.. =) Tycker bäst om lite längre tröjor
och linnen, så man slipper visa den fula "mudden" på mammabyxorna som går över magen. Träffade min moster
Agneta på rusta (hon jobbar där), inte så ofta vi träffas så det var kul att småprata lite under tiden man stod i kassan.
Om lite mer än en timme ska jag åka och hämta Theo på dagis. Undrar vad dom hittat på för kul idag..

Tills dess ska jag passa på att städa lite, dammsuga och vika lite tvätt.
tjoo!



Kommentarer
Postat av: Jannice

Det gjorde jag oxå kan jag lova :D

2009-02-02 @ 22:23:09
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0