Så skönt..

Theo verkar vara frisk nu. Det är iallafall ca 25 timmar sen han kräktes sist, så då kan man väl räkna med
att han är frisk? Hoppas det iallafall. Han fick äta havregrynsgröt med banan till frukost (han älskar det).
Sen vid halv 12-tiden ska vi äta spagetti & köttfärssås. Så då kommer han väl äta som en häst =)
Om en halvtimme ungefär ska jag upp och väcka Johan, sen ska jag sticka till netto och köpa kattmat
och tvättmedel.Det allra nödvändigaste just nu. Så åker vi och handlar allihopa på fredag.
Förresten, läste smålandsposten igår och hittade en "kul" grej. Jag länkade ju till en artikel på
smålandsposten i lördags, om en bil som hade krockat som Johan skulle bärga. Det visade sig
 att det var en 19-åring som hade gjort ett inbrott i en villa! Jag hittar ingen artikel om det på
smålandspostens hemsida, men han ska iallafall ha erkänt brottet. Johan sa att det var både sprit,
gitarrer, förstärkare och Xbox-spel i bilen när han skulle bärga den. Ser man på.
Skaffa pengar istället och köp dig egna saker, tycker jag!

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0