Seg..

Jag känner mig så otroligt seg och trött idag, speciellt nu i eftermiddag. Theo hade haft kul på dagis (som vanligt=))
Han ville inte riktigt med hem när jag hämtade honom innan.Han ville vara kvar och åka rutschkana i lekhallen =)
Kul att han tycker om att vara på dagis, men jobbigt när han blir arg. Jag gick och la honom halv 2 ungefär,
och han fick sova ända till halv fyra. Tänkte att jag skulle låta honom sova tills han vaknade själv, men han vaknade
ju aldrig så jag fick väcka honom till slut. Hoppas bara att han kan somna ikväll.

Under tiden Theo sov så satt jag och tittade på Madagaskar 2, i brist på annat att göra. Rolig var den =)
Vid fyra åt vi lite makaroner och köttfärssås. Nu leker Theo lite med sina leksaker, jag ska strax gå och leka
lite med honom tänkte jag. Han fick förresten sin 16:e tand igår. Jag visste att det var på gång för han har varit
lite halvdålig i magen sen en vecka tillbaka. Hoppas det blir bra i hans mage nu =)


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0