"shopping"

Nu har jag precis kommit hem från Växjö. Var på Willys och handlade, mat och sånt.
Ska en runda till Ica också för jag glömde kattsand, och snus till Johan =S
Sen är typ alla pengar slut - Igen. Men nu har vi så vi klarar oss tills nästa vecka då vi får pengar på onsdag & fredag.
Kanske får köpa kattmat innan onsdag, vet inte riktigt ännu om det räcker. Men jag tror det gör det. =)

Varför ska allt behöva kretsa runt pengar helatiden? Allt handlar om pengar, pengar, pengar..
Tänk om man kunde vinna ett par miljoner så att pengaproblem var som bortblåst!
Nu ska jag åka till Ica. skriver nog mer senare =)


Kommentarer
Postat av: emelie o elliott

ja precis, de skulle nog ångra sig djupt då. o då kanske det redan är försent. Förstår inte hur de tänker en del! allt e bara fint här med, ska bli så skönt me helg för då e ju pappa andreas hemma hela dagarna med =) kramis

2009-02-20 @ 12:51:47
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: johanna

håller med!!

2009-02-20 @ 13:11:11
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0