Slappdag..

Idag har vi inte gjort så mycket. Vaknade vid 9 imorse, strålande solsken just då, lätt att vakna när det är så fint väder.
Kallt som fan var det så det var bara att kuta ner och få fyr i kökspannan, sen upp igen och gosa med Theo och Johan.
Det tar ca 20 minuter från det att vi fått fyr tills det känns att det börjar bli varmare. Så det tar inte så hemskt lång tid.

Vid halv tolv-tiden bestämde vi oss för att vi skulle till Johans föräldrar. Jag och Theo gick, Johan tog bilen.
Johan ska köpa en av J&J:s (jennie & johanna) mopeder, han vet inte vilken ännu bara.. Så han skulle starta upp
dom och låta dom stå och gå lite eftersom de inte vart igång så mycket nu under vintern. Sen fick vi lite fika av johans föräldrar. Vid 14 ungefär körde Johan hem en av mopederna, jag tog bilen och hämtade honom och så åkte vi ut till
hans farmor & farfar i blädinge en stund. Sen tillbaka till Johans föräldrar, och så blev vi bjudna på mat. Kålpudding.
Inte min favoritmat direkt, men det gick ner. Slapp ju laga mat själv =) Vi var där till lite över fem tror jag, sen åkte vi
 hem.Johan bar in lite ved, jag städade lite. Har väl inget direkt spännande att berätta om idag haha =)

Theo somnade jättefort idag, tog inte mer än tio minuter för honom att somna efter han hade druckit upp vällingen.
Han var trött idag. Han har bara sovit en halvtimme idag så det är inte så konstigt.

Nu ska jag göra annat. Ska lägga oss tidigt ikväll eftersom Johan ska upp vid 3-tiden inatt.
Han börjar ju 4 på morgonen.

Tjoo!

Kommentarer
Postat av: Jannice

mia, du ska ju vara på min sida!! haha =)

låter som ni har haft en mys-helg!! härligt!!

2009-02-01 @ 21:43:15
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/
Postat av: johanna

haha nej sen förlossningen 25 oktober annars hade det varit gött.. jag gick upp 20 kg, hur mkt ick du upp med theo och hur mkt har dy gått upp nu?

2009-02-02 @ 09:43:55
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0