Sömntuta..

Theo har sovit i en timme nu ungefär. Han var JÄTTETRÖTT idag.
Det var inte många barn på daig idag, många är magsjuka =S
Så Theo var inne på en annan avdelning idag. (staren hette den, hans avdelning heter kotten)
Han blev superarg när jag hade klätt på honom och tog ifrån honom bilarna som han höll i.
Men de ska ju stanna kvar på dagis. Inte lätt när man är liten. Hela vägen hem var han förbannad.
Sen när jag lagt honom i sängen här hemma så låg han helt stilla och gosade lite med mig,
sen somnade han efter ca 5-10 minuter =)

Nu kom Johan hem =)


Kommentarer
Postat av: emelie o elliott

hehe..de e ju så..i slutet e man bara trött på den där jädrans magen, den är i vägen hela tiden. men sen när man blivit av med den ,eller jaa..efter ett par månader, då saknar man den. De har du ju rätt i. e nog en korsning av båda tror jag. kramis

2009-02-17 @ 14:53:44
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Jannice

tyvärr så brukar ju alltid böcker vara bättre... jag har ju inte läst boken, kanske jag skulle göra! men jag tror du kommer gilla filmen! :D

det är ju verkligen en sån där smör-smörig historia med massa kärlek... inget killar brukar gilla.. hehe!!



allt bra annars då?

pusspuss

2009-02-18 @ 09:52:24
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0