Sova?

Ja, det börjar bli dags för det nu. Är hur trött som helst. Theo ligger och sover på min sida av sängen,
så jag får lägga mig på Johans sida. Så får han lägga sig i mitten sen när han kommer hem inatt.
Jag hatar nämligen att ligga i "skåran" som är mellan madrasserna, medans han typ älskar det.
Så sov vi igår natt också, för den delen. Så det ska nog gå bra inatt också. Fast det känns lite smått konstigt
att ligga på fel sida av sängen, jag är van vid att ligga utåt med kroppen (ligger på min vänstra sida) nu ligger
jag plötsligt in mot sängen. Och Johan ligger vänd mot mig, han brukar alltid vara vänd åt andra hållet.
Som det kan bli, och som man kan ödsla tid att tänka på det. Än mindre skriva om det.. Haha =)
Näpp, nu ska jag in och borsta bissingarna, besöka toalettstolen (som för övrigt verkar vara min
 bästa vän under de sista 7,5 månaderna som passerat), och sen upp i säng.

Hjälp mig hålla tummarna för att Theo är frisk igen! Och för att jag och Johan håller oss friska!
Godnatt med er!



Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0