Theo är inte pigg..

Theo satt med mig vid datorn, och sen märkte jag hur han höll på att somna.. Gick och bytte blöja,
kollade febern (39,1), gav alvedon och satte på pyjamas. Sen fick han lite hostmedicin också, sen
gick jag upp med honom. Han somnade tvärt. Han  var visst inte så pigg som jag trodde, stackars
 lille älsklingen. Han var ju pigg innan idag. Han har inte somnat innan sju på hur länge som helst.

Vid halv fyra ungefär åkte Johan till jobbet. Ganska sent började han idag. Strax efter fyra åkte jag och Theo
 in till Alvesta, gick in på apoteket och köpte alvedon till Johan och Omeprazol till mig. Sen stack vi in en runda
på Ica också, köpte puffat ris som jag skulle ha att baka med. Johan har bett mig göra snickerskakor till
honom, skulle gjort det igår egentligen men kom på att jag inte hade puffat ris. Så Johan fick vänta =)
Efter Ica körde jag ner till SuperSale (gamla Storcken) och tittade runt lite. Jag trodde faktiskt det skulle
finnas mer. Det enda jag hittade var ett par skor till Theo. Men jag köpte inte dom, för den ena skon saknades.
och det fanns bara den skon i storlek 23. Typiskt, eller hur? Det fanns dock väldigt många fina skor,
men jag känner att jag inte behöver slösa pengar på det nu. Jag har skor. =)

Nu ska jag gå och sätta mig och titta på unga mödrar, som jag spelade in innan.


Kommentarer
Postat av: Lizette

Har varit arbetslös i över 7 månader nu.. Jag är sååå trött på det, men där finns knappt några jobb att söka.. Men lagom tills dess att lilla Eddie är 1 år så har det nog vänt med världsekonomin iaf.. Så det blir nog lättare då än nu att söka jobb..

2009-02-26 @ 20:17:47
URL: http://lizettesliv.blogg.se/
Postat av: Jannice

Hej gumsan =)

jag ska inte till växjö, ska nog jobba nästa vecka :D så jag blir hemma i helgen!! men vi får definitivt (stavning?) ses snart iaf!! vill ju se din fina mage innan lille eddie kikar ut ;) och sen självklart se lillkillen i egen hög person!! hehe

hälsa johan, och ge theo en kram från acke

pusspuss

2009-02-26 @ 20:31:48
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/
Postat av: emelie o elliott

nu gör jag dig riktigt avundsjuk, för de har han. han har haft nattpassen natten till lördagen o natten till söndagen..e så bortskämd så =) nä, men man får väl passa på nu när han ändå inte ammas längre utan äter ersättning, om vi får fler barn kanske de blir så att man kan amma o då funkar de ju inte att han tar matningspassen. allt bra med dig o bebben i magen? kramis

2009-02-26 @ 20:37:46
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0