Tjoo

Gårdagen spenderades hos Johans farmor & farfar. Johan fick åka ut på 3 jobb som tog typ hela dagen.
Första gången var vid klockan nio, sen kom han hem vid halv tolv ungefär. Sen fick han åka iväg igen så
då fick jag och Theo åka ut till blädinge själva. Sen kom Johan framåt 3-tiden tror jag, men hann knappt
 innanför dörren förrän de ringde in honom igen. Då fick han åka upp till Brittatorp vid Rottne, det var två
bilar som hade krockat. Under tiden han fixade med det så åkte jag och Theo hem, Theo fick sova en
stund i bilen. Sen åkte vi till Johans föräldrar. Jag kopierade över lite bilder till en skiva som jag ville ha hem.
Bland annat från när jag var gravid med Theo, när vi var på BB och lite gamla "egobilder" på mig själv.
Jessica, David, Ville och Olle kom också dit efter en stund. Sen vid 6 åkte jag & Johanna och hämtade
Johan inne på Assistancekåren. Han hittade inte sin telefon, så vi fick köra bort till Atteviks Bil och ringa till
den där. Då visar det sig att han tappat telefonen i bilen som han bärgade från Brittatorp.. Och grinden till
området var låst. Så Johan ringde till D på Assistancekåren och bad honom hämta telefonen åt honom.
Så vi ska in och hämta den där sen. Typiskt eller hur? =)

Vi stannade hos Johans föräldrar till 21 ungefär, sen åkte vi hem. Theo och Ville bara bråkade helatiden,
båda två var övertrötta =) Theo somnade ganska fort när jag la honom, sen sov han i sitt rum hela natten tills
klockan var sju. Det har inte hänt på evigheter, det var rätt skönt att han min sida av sängen ifred. =)
Nu ska jag börja fixa Theo så vi kan åka till dagis sen. Senare kommer ett inlägg med lite bilder!

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0