Torsdag

Idag gick jag och Theo upp vid sju. Undrar nästan om de där järntabletterna redan hjälper,
känner mig lite piggare nämligen. Känns rätt skönt att inte vara astrött när jag går upp på morgonen.
Det blev ingen vidare uppdatering igår, så jag får väl göra det nu.

Vi fick besök igår av David och Olle vid 11 ungefär. Strax innan jag åkte för att hämta Theo på dagis så
började vi göra mat. På vägen tillbaka plockade jag upp Johanna som ville komma och hälsa på också.
Jag gick och la Theo direkt när vi kom hem, han var astrött men kunde inte somna riktigt förrän efter ca 20 minuter.
Potatis, kött och sås åt vi sen. (Theo hade ju ätit 11:30) Efter maten åkte David och hämtade Ville på dagis.
Theo sov väl till 3-tiden, sen lekte han och Ville en stund. Vid fyra åkte dom, Johanna stannade kvar till halv åtta,
då skjutsade jag ut henne och Jennie till Benestad. Sen blev det att åka hem och lägga Theo.
Så såg väl vår dag ut igår. Idag blir det väl bara att vara hemma också. Imorgon får jag pengar
så då ska jag åka och handla under tiden Theo är på dagis. Lite lättare att handla utan honom.
Han är alltså inte jobbig i affären, men det är tungt att lyfta honom i och ur bilen, plus alla kassar.
Slipper jag hans 14 kilo så är det rätt skönt, när det är så mycket annat att lyfta också  =)

Om lite mer än en halvtimme ska jag åka och lämna Theo på dagis. Sen efter det ska jag väl bara hem,
passa på att städa lite och så ska jag baka lite också. Om jag orkar. =)

Kommentarer
Postat av: Jannica

Daniel vann en kryssning för 4personer från sthlm till helsingfors, så vi åker den 26/3 och kommer hem 28/3 igen=) ska bli super skoj ha aldrig varit på kryssning innan. Kraam

2009-02-19 @ 13:18:09
URL: http://jaanniica.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0