Tyck synd om mig..

Hela dagen har jag bara varit i soffan typ. Känner mig som värsta latisen, jag är inte den som brukar ligga och
lata mig på soffan här hemma.. Johan gör det så bra. Haha =) Jag ska strax gå och lägga Theo, det börjar bli
sängdags för honom nu. Sen när han somnat ska jag elda lite, sen ska jag nog gå och lägga mig i sängen
och titta på tv. Såå trött och seg.. Imorgon är det tänkt att jag ska till MVC på kontroll, hoppas jag mår bättre då.
Johan hade tänkt åka ut i skogen (jessica & davids skog) med Joel, men är jag lika trött imorgon så får han stanna
hemma så han kan hjälpa mig med Theo, eller så får han ta med sig honom.

Nehe hörni, nu ska jag gå och fixa Theo för natten.
Håll tummarna för att jag är kry tills imorgon..

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0