Bytt gardiner

Det har jag gjort nu de senaste två timmarna typ. Strukit de nya som skulle upp, varför ska det vara så förbannat tråkigt och drygt att stryka? Lång tid tar det också.. Men nu är jag iallafall klar. Det är bara Theos gardiner som ska bytas också men det gör jag senare eller imorgon, just nu orkar jag inte. Ska strax göra lite mat, pommes och hamburgare blir det idag. Snabbt och lätt, det får det vara ibland.

Idag gick det jättebra på dagis, Ungefär lika bra som igår, om inte bättre. Theo var lite blyg i nån minut när vi kom innanför dörren, men så fort han fått av sig kläderna så rusade han in och började leka. Så skönt att det går så bra! Han brydde sig inte om mig ett dugg, bara en gång när han ramlade inne på toaletten. Men då var Åse ("fröken") därinne med honom så hon tröstade honom. Han slutade gråta men när han kom ut och såg att jag var där så började han igen. En liten kram och sen var det bra igen. Nu har han som minne ett rivsår över kinden, kanske antydan till ett blåmärke också. Imorgon får vi sovmorgon, vi ska vara på dagis mellan 10-12. Och jag ska bara vara med en liten stund i början, sen säga hejdå, gå iväg och vara borta i en halvtimme-timme. Får se hur det går. Så lite som han brytt sig om mig idag så verkar det ganska troligt att det kommer gå bra. Isåfall ska vi köra på med de riktiga tiderna redan på måndag.
Men som sagt, vi får se hur det går. =)

Nä, nu ska jag fixa mat!
Tjoo!

Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

ja det var kul som satan :)

kul att träffa Emilia som varit i väg i tre veckor :P

2009-01-08 @ 20:11:54
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0