Då var det onsdag då

Lämnade Theo på dagis vid 9, gick lika bra idag han vinkade hejdå och var jätteglad. =)
Har precis gått och plockat lite här hemma, det låg leksaker överallt men nu ligger de i ordning,
 iallafall tills Theo kommer hem.. =)

Idag ska jag nog göra ris nuggets och currysås till middag till mig och Johan, ska fråga honom strax om det låter bra.
Han sover ju fortfarande. Men inte länge till... haha =) Resten av dagen vet jag inte vad vi ska göra, jag hämtar Theo kvart i ett, Johan börjar jobba någon gång mellan 13-15 så sen är jag och Theo själva. Funderar på om vi skulle ta och åka en sväng idag, vi har bara varit hemma de två senaste dagarna. Men VAD ska vi göra? Hoppas Theo är lika go som han var igår, då var han verkligen hur mysig som helst. mammas älskling! ♥
♥ Eddie ligger och bökar runt som satan just nu, mest kul verkar det vara att sparka neråt, mot min stackars blåsa..
Känns som att jag är nära att pinka ner mig ibland haha =)
Nehe, nu ska jag gå och väcka Johan. Om det går.. 


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0